maandag 27 februari 2012

Craftsy en meer. Craftsy og mer

Vandaag mijn laatste Craftsy blok voor februari gemaakt. Het is tenslotte bijna maart. Ik weet nog niet of ik helemaal tevreden ben. De kleuren zijn natuurlijk weer blauw wit, maar ik heb een wit lapje met kleine blauwe bloemetjes gebruikt. Dit had misschien beter een donker lapje kunnen zijn. De tijd zal het leren. Verder heb ik tijd besteed aan het maken van Siggy'sEen leuke activiteit moet ik zeggen. 

Brukte tid til å lage min siste februar blokkEr ikke helt fornøyd, måtte kanskje bruke litt mørkere farger i stedet for hvit med små blå blomst. Vet ikke sikker om det blir sånn. Sydde noen Siggy'sDet er morsomt og dele Siggy's med andre hele verden rundt.

7 opmerkingen:

  1. Welkom in de blog- en siggywereld, een heel apart wereldje waarin we gezellig bij elkaar op visite gaan en leuke berichtjes achterlaten. Ik heb even je posts gelezen en vind dat je een prachtige quilt aan het maken bent, veel plezier met je steekjes en een fijne dag!
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie, Ja ik heb echt de smaak te pakken. Zoals ik al schreef, iedereen is zo vriendelijk en behulpzaam. Top.
    Groetjes uit Noorwegen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor gelukt, ik kan hier ook reageren!
    gr. Rikie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om regelmatig wat nieuws te zien op je blog. Een quilt in blauwtinten doet het altijd goed. Een beetje Hollands?

    BeantwoordenVerwijderen