Om meg

Bildet mitt
Hallo ik heet Frederika Kamphuis. Sinds november 2008 woon ik in Noorwegen. Hier in Noorwegen ben ik begonnen met lappeteknikk of te wel quilten.Daarnaast houd ik van een mooie bloementuin. Op dit blog hoop ik verschillende dingen die ik gemaakt heb te laten zien.

tirsdag 20. mars 2012

Een nieuw project(je) / Et nytt prosjekt


Ik ben vandaag begonnen met iets nieuws. Ik zag zo'n leuk "tasje" op een site. Het patroon was gratis te downloaden.  Ter versiering komt er een stichery hexagon op.
Begynte med noen nytt i dag. Blir ei veske. Broderte en  påskehare  til å pynte veska .

4 kommentarer:

  1. Leuke stitchery, wat een enig idee voor een tasje! Groetjes
    Lida

    SvarSlett
  2. Schattig deze stitcherie!Ik ben benieuwd naar het tasje?

    SvarSlett
  3. Wat een leukerd, enig
    Fijne dag groetjes Joke

    SvarSlett