woensdag 25 juli 2012

laatste vakantieplaatje / Siste ferie bildene

Tijdens onze reis zijn we over Jotunheim gereisd. Het was een nogal druilerige dag. Omdat de zon hier nog niet z'n kracht had gebruikt lag er nog sneeuw. Een pracht omgeving vind ik dat. Hier lijkt het nog net of de wereld onaangetast is. 
Als bonus zagen we nog een grote kudde rendieren, die liepen te grazen. Een geweldig schouwspel. 

Vi var heldig da vi kjørte over Jotunheim. Vi så en Reinflokk. Reinsdyr på Jotunheim.  

We saw a herd off reindeer while we passed Jotunheim. It was a marvelous few. 

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel indrukwekkend! Wat een bijzondere vakntie hebben jullie! Was ietsvoor mij, zo noordelijk.Ik heb het niet zo op de warmte die er nu hier heerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk bedankt Frederika, voor de fantastische foto's en verslagen, die mij het gevoel gaven er zelf weer even te zijn, daar in mijn geliefde Noorwegen!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je prachtige verslagen en foto's geplaatst. Wij willen ooit eens naar de Scandinavische landen, want wij horen alleen maar dat het er prachtig is!
    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wij hebben zo'n kudde rendieren op de Cairngorms in Scotland gezien. een mooi gezicht was dat. op onze zomervakantie 5 jaar geleden in Noorwegen hebben we ze niet gezien maar wie weet gaan we weer eens naar Noorwegen en dan zien we ze live. Ik heb wel zo'n mpooi vachtje meegenomen als souvenier.

    BeantwoordenVerwijderen