dinsdag 2 juli 2013

Bloggersquilt blok 8 /Bloggerteppe blokk 8

Helemaal in de ban van het bloggersquilt.
Vandaag nog een blok gemaakt. 
Blok nummer 8 hij is uitgekozen door Jacqueline

Het is een dronkemanspad blok.

Een jaar of 5 terug ben ik begonnen met quilten. Het begon met een Halloween panel. Daarna begon ik aan een kerstman panel en was helemaal in mijn sas. Op een gegeven moment ontdekte ik het paper-piecen. Dat vond ik al heel wat . En op die manier heb ik heel wat log cabin blokken gemaakt en ook andere dingen. Toch wilde ik graag nog wat anders, maar hoe moest dat dan? Gelukkig gaf Jacqueline, onze bloggers quilt bedenkster, in mijn woonplaats een basis cursus. Daar ben ik heen gegaan, inmiddels 2 jaar geleden. Alleen ik heb niets met ronde vormen met patchen. Maar zoals het hoort zat er in deze basis cursus een dronkemanspad. Tenslotte moet je alles een keer gedaan hebben en leren, dus ook rond patchen. Ik heb wat afgemopperd op dit blok, maar uiteindelijk wel gemaakt. Ik moet zeggen dat ik het een blok vind dat zoveel mogelijkheden heeft door met je kleurverdeling te spelen. Echt onwijs vind ik dat. Neemt niet weg dat ik er denk ik zelden nog 1 zal maken. Al met al was Jacqueline degene die zorgde dat ik dit blok maakte. Vanwege de herinnering aan deze geweldig leuke basiscursus, waar ik veel geleerd heb zend ik dit blok in. Veel succes met het maken ervan!
Groeten Jacqueline van Oostveen


I dag sydde jeg få blokker til Bloggersteppe.
Det er så mange fine blokkene og historier .

Today i made some more blocks. Its so much fun. 
Every story is special.

Oh ja en ik heb het blok van week 18 nog een keer gemaakt. 
Nu ben ik tevreden.

8 opmerkingen: