zondag 13 april 2014

Ik zet de tenen in het zand / Toes in the sand

Ik ben gezwicht voor een mooi patroon. 
Toes in the sand van Haar.
Hoewel ik de door haar gebruikte kleuren prachtig vind, 
ga ik voor voorjaarskleuren.
Het quilt bestaat uit 2 keer 12 blokken.
De 2 blokken hebben dan hetzelfde patroon, maar verschillen van kleur of stof.
De eerste twee ( 4) blokken zijn inmiddels klaar. 

 Er wordt gebruik gemaakt van de Hex-n-more ruler. 
Erg handig.

I began with the Toes in the sand quilt.
It is Hers.
I am using spingcolors. 
The Hex-n-more ruler is making it much easier.
My first 4 blocks er ready.
just 20 more.

Ijeg begynte med å sy Toes in the sandquilt.
Teppet er sydd i trekanter. 2 ganger 12. 
mellom disse trekanter kommer det engangsfarget stoff. 
Det er et teppe some er sydd med en Hex-n-more ruler.
Jeg sydde 4 firkanter, da er det bare 20 mer.





11 opmerkingen:

  1. Beide versies zijn erg mooi. Ik weet niet wat ik zou kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij wordt dat heel gaaf! Deze blokken zijn alvast prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blokken en je gebruikt mooie kleuren.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Worden mooie blokken zo, succes.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fine blokker du lager, quilten blir sikkert kjempefin! God påske :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei, dat ziet er ingewikkeld uit! En wat een leuke kopfoto heb je weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Leuke stofjes ook! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Apart patroon is dat. Ik ben wel nieuwsgierig hoe het geheel er dan uit komt te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb de quilt bewonderd en ik verheug me op jouw blokken, dit gaat heel mooi worden. Veel plezier met het maken van de volgende blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Det ser vanskelig ut....Blir sikkert kjempefint når det er ferdig. God Påske :)

    BeantwoordenVerwijderen