Om meg

Bildet mitt
Hallo ik heet Frederika Kamphuis. Sinds november 2008 woon ik in Noorwegen. Hier in Noorwegen ben ik begonnen met lappeteknikk of te wel quilten.Daarnaast houd ik van een mooie bloementuin. Op dit blog hoop ik verschillende dingen die ik gemaakt heb te laten zien.

lørdag 5. april 2014

Pasen / Påske

We hebben een pallet onder handen genomen.
Na wat zaag- en schroefwerk is het nu een paasei geworden.

Jobbet med en pall.
Etter få timer ble det et påskeegg. 

I used a pallet and made an egg.
With help off my husband.
Now it is an easteregg, hanging on the wall.

9 kommentarer:

  1. Wat leuk! En het staat ook zo gezellig met de paasdagen!

    SvarSlett
  2. Oh, wat een mooie! Daar kan geen gekocht exemplaar tegen op~!

    SvarSlett
  3. Wat enig
    Fijne zondag groetjes uit Zweden

    SvarSlett
  4. Wat een leuke decoratie is het zo. Volgens mij heb jij 2 rechter handen!

    SvarSlett
  5. Wat leuk en wat staat het gezellig.

    SvarSlett
  6. Wat een ontzettend leuk idee! Ziet er gezellig uit.

    SvarSlett
  7. Wat leuk! En de decoratie erbij....ziet er gezellig uit ;-)

    Lieve groetjes, Petra

    SvarSlett