Om meg

Bildet mitt
Hallo ik heet Frederika Kamphuis. Sinds november 2008 woon ik in Noorwegen. Hier in Noorwegen ben ik begonnen met lappeteknikk of te wel quilten.Daarnaast houd ik van een mooie bloementuin. Op dit blog hoop ik verschillende dingen die ik gemaakt heb te laten zien.

lørdag 19. april 2014

Spannend

Ik heb als kerstcadeau een vogelhuisje met een camera gekregen. 
Nu de lente hier ook volop begonnen is hebben we er een mooi plaatsje voor gezocht.
Sneller dan verwacht kondigden de eerste bezoekers zich al aan.
Echt intrek genomen hebben ze nog niet.
Wel komen ze elke dage even langs.
Spannend en oh zo leuk.


video

Jeg fikk en veldig fin julegave.
Et fuglehus med kamera.
Nå er det nen som prøver ut det fine huset.
Spennende å se om de vil bo der.

I got a birdhouse with a camera.
yesterday i saw a bird in it.
I hope he is coming back.

6 kommentarer:

  1. O, wat ontzettend gaaf! Hopelijk laat je ons vaker meegenieten :-)
    Fijne Paasdagen!

    SvarSlett
  2. Spannend
    Fijne paasdagen groetjes uit Zweden

    SvarSlett
  3. Wat een leuk cadeau!
    Veel plezier ermee.

    SvarSlett
  4. Oh wat leuk, super kado!!!

    Fijne Paasdagen

    SvarSlett
  5. Wat heel leuk is dit.
    Fijne Paasdagen Groetnis Annie

    SvarSlett
  6. Dat is zeker spannend en erg leuk. Fijne Paasdagen.

    SvarSlett