zondag 19 oktober 2014

Vilten plus quilten / Toving

Tijdens mijn bezoekje aan Nederland,
heb ik samen met mijn zus een workshop Qvilten gevolgd.
Toen ik nog in Nederland woonde had ik ook al gevilt.
Dat deed ik bij Jolande
De workshop qvilten werd ook door haar verzorgd. 
Het was erg leuk om te doen.
Ik ga er zeker nog een keer mee aan de slag.

 Eens kijken wat ik met deze lap ga doen. 
Het is precies het formaat van een kussen.
Dus wie weet????

Da jeg bodde in Nederland drev jeg med toving.
Moro å gjøre.
Mens jeg var i Nederland sist uke var fulgte en workshop qvilten.
Det er en kombinasjon av toving og quilting.
Resultatet ble kjempefint syntes jeg.
kommer sikkert til å gjøre det mer

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke workshop was dit. Je hebt er een eigen kleurig werk van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die kleuren! Ik geloof dat ik iets te vroeg in Noorwegen was. (geintje).

    Je vind vast een leuke en mooie bestemming hiervoor.

    Lieve groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren, benieuwd wat het wordt!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi resultaat zo
    Leuk werk . ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar mijn dochter wel dus.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren heb je gebruikt!
    Een kussen? Goed plan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog nooit gezien! Dat is weer eens heel wat anders. Leuk is dat, om iets nieuws uit te proberen. Heerlijke kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen