zondag 9 november 2014

Hartjes op tafel / Hjerteløper

Eindelijk maar toch heb ik een hartjes loper afgemaakt.
Hij lag al een poosje klaar.
Ik ben niet zo flink om vrij machinaal te quilten.
Daarom duurde het even voor ik hem afmaakte.
Nu heb ik maar bedacht dat het eenvoudige voor mij het beste paste.
Ik ben tevreden en allerlei mooie krullen bewaar ik voor een andere keer.
Eerst nog maar flink oefenen.
Het patroon is van Nina Moen.


Nå ble jeg verdig med en låper etter Nina Moen sitt mønster.
Jeg er fornøyd med resultatet.

I finally finished this runner.
I love the way it is now.
Just took me some time to do that 

11 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik zou niet eens meer iets erop willen zetten maar alleen die loper op de tafel en verder niks zodat die goed tot zijn recht komt ;-)
    Volgens mij....was dat ook jou idee. Mooi, erg mooi.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi is de loper geworden
    Mooi door gequilt. krullen en rondjes maken gaat bij mij ook nooit naar mijn zin
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige loper en helemaal mijn kleuren. Hij is zo mooi dat eenvoudig wuilten het mooiste is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enig patroon en zoals je het gequilt hebt, is helemaal passend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat is dat leuk geworden
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen