woensdag 17 december 2014

Een winters hart. Et hjerte

Ik had uit Nederland natuurlijk niet een, maar twee hartjes meegenomen.
Omdat hier de Julenisse langskomt met pakjes, 
leek het mij wel leuk om deze hartjes aan twee naaste collega's te geven.
Allebei een eigen borduurtje.
Vinden ze het borduurtje niet meer leuk, dan hebben ze altijd nog een leuk lijstje.
In dit hartje heb ik een klein wintertafereeltje geborduurd.
Ook weer op Pinterest gevonden. 
Morgen gaan ze mee (dan heb ik mijn laatste werkdag voor dit jaar)
Ben benieuwd, maar ik moet nog wachten tot 24. december op een reactie.

Jeg hadde et hjerte til som trenkte litt pynt.
Jeg broderte et vinterhjerte med en snøman i det.
Det blir en julegave til en kollega.


8 opmerkingen:

  1. Wat een lief hartje! Verslavend hé dat pinterest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit hartje is een schatje. Jammer maar volgens mij zijn de lijstjes bij Action uitverkocht.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is deze ook leuk geworden Frederika en wat leuk dat je dit aan je collega's geeft. Erg lief.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe vonde je collega's de hartjes? Het kan niet anders of ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig cadeautje heb je gemaakt! Dat kan niet anders dan in goede aarde vallen.
    Heel fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekkert!
    Ønsker deg ei riktig god jul!

    BeantwoordenVerwijderen