Om meg

Bildet mitt
Hallo ik heet Frederika Kamphuis. Sinds november 2008 woon ik in Noorwegen. Hier in Noorwegen ben ik begonnen met lappeteknikk of te wel quilten.Daarnaast houd ik van een mooie bloementuin. Op dit blog hoop ik verschillende dingen die ik gemaakt heb te laten zien.

torsdag 15. januar 2015

De vergeten katten /Katten løper

Enige tijd geleden heb ik een loper gemaakt met katten erop.
Door stofgebrek is de rand niet helemaal zoals gepland.
Het patroon was van Mrs Moen.
Leuk om te maken

 Jeg lagde en løper av Mrs Moen sitt mønster.
Moro, å lage.
Har bommet litt med kanten.

9 kommentarer:

  1. Wat een klus is dat geweest. Mooi gedaan!

    SvarSlett
  2. Leuk geworden en mooie kleuren! Groetjes
    Lida

    SvarSlett
  3. Hij is mooi geworden. Ik zat al steeds te kijken en zie ineens dat ze op de zijkant staan.

    SvarSlett
  4. Leuke katjes! En weer wat afgewerkt!

    SvarSlett
  5. O wat een leukerd
    Fijn weekeinden groetjes uit Zweden

    SvarSlett
  6. Wat leuk! Ook leuke Tildastofjes ;-)

    SvarSlett