dinsdag 11 augustus 2015

Het begin is gemaakt / I startet today.

Vandaag ben ik begonnen met de Kerstsiggies.
Een leuk klusje, soms zijn er wat restjes te gebruiken.
Gisteren had ik een klein tafelstrijkplankje op de kop getikt.
Die kwam vandaag goed van pas.
Nu hoef ik niet bij alles de grote strijkplank mee naar beneden te nemen.
De eerste twee Siggies zijn klaar.
Nog maar 19 te gaan dus ;-).


Today i startet with the first Christmas siggies.
A lovely job, but it takes time to make them special. 
You can read more on  HER  site.

I dag begynte jeg med å lage Jule Siggies.
Det var MARGA som tok initiativ til dette.
Det er moro å jobbe med det.
Kjøpte med et strykebrett hos Europris i går. 
Kjekt å ha. 


7 opmerkingen:

  1. Gemak dient de mens! Ondertussen zijn wij wel benieuwd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ook ik ben benieuwd :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. that looks like it is going to be lots of fun............

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O leuk om te zien, dat het project dat ik gestart was in 2007, en 2 jaar heb gedaan een voortzetting heeft gekregen, ik heb er 2 leuke quilts aan over gehouden, die opgehangen worden met de kerst.
    Kerstkaarten gooi je meestal weg, dit is iets voor je hele leven
    Veel succes
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is toch best een heel project vind ik. Goed dat je er nu al aan bent begonnen.
    Zo'n tafelstrijkplankje is ideaal! Gebruik ik ook vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi op tijd voor de kerst. Handig zo'n strijkplank op tafel, de mijne is kapot, de kleinkinderen hadden er een wipwap van gemaakt, hahahaha. Nu heb ik een strijkkleed voor op tafel, kan ik opvouwen en weer in de kast leggen, is ook lekker handig

    BeantwoordenVerwijderen