dinsdag 29 december 2015

I dag fikk jeg sydd ferdig 8 masker som jeg skulle sende til en dame som jobber i den barnehage.
Hun så maskene på bloggen min, og spurte om jeg kunne sy maskene til Skinnvotten eventyret.
Jeg håper at hun er fornøyd med resultatet. 
De er på vei. 


Enige tijd terug kwam de vraag of ik de vilten masker ook voor iemand wilde naaien.
Via internet was ze op mijn blog gekomen en had de maskers gezien.
Ze wilde ze in de barnehage gaan gebruiken, tijdens een project.
Even nadenken natuurlijk, maar toch ja gezegd.
'Vandaag zijn de maskers op weg naar hun nieuwe eigenaar.
Ik hoop dat de kinderen er veel plezier aan mogen beleven.


11 opmerkingen:

  1. Dat is toch om warm van te worden, dit succesverhaal. Ontzettend leuk voor jou, Frederika!
    En weer heel wat kindertjes worden er straks ook warm en blij van.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die zijn echt heel leuk en mooi geworden,ze zullen er veel plezier van hebben dat weet ik zeker,top joh dat je dat hebt gemaakt voor een ander

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Så flotte masker!
    Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze weer mooi, jouw maskers. Super dat je dat voor een ander gedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie maskers!! Daar zullen ze veel plezier mee beleven!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, ze zijn er zeker blij mee.
    Wat late reactie, vandaag was mijn internet erg traag
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nydelige masker, kan du lage flere og hva koster det?

    BeantwoordenVerwijderen