Om meg

Bildet mitt
Hallo ik heet Frederika Kamphuis. Sinds november 2008 woon ik in Noorwegen. Hier in Noorwegen ben ik begonnen met lappeteknikk of te wel quilten.Daarnaast houd ik van een mooie bloementuin. Op dit blog hoop ik verschillende dingen die ik gemaakt heb te laten zien.

onsdag 23. desember 2015

Wat te doen??

Wat doe je als je een groot kerstfan op visite krijgt.
Dan zorg je voor een "Kerstkamer".


Sneeuw ligt er nauwelijks, dus een Witte Kerst zit er niet in.

Iedereen fijne kerstdagen toegewenst.
Merry Christmas
God Jul




8 kommentarer:

  1. Gezellig Kerst bezoek dus, Fijne dagen
    Groetnis Annie

    SvarSlett
  2. Wat een bijzondere ontvangst! Leuk hoor, en natuurlijk hele fijne Dagen gewenst!

    SvarSlett
  3. Wat een bijzondere ontvangst! Leuk hoor, en natuurlijk hele fijne Dagen gewenst!

    SvarSlett
  4. Wat leuk. Hele fijne en gezellige Kerstdagen.

    SvarSlett
  5. Wat een gezellige kamer, wens je bij deze fijne kerstdagen toe.

    SvarSlett