zaterdag 12 maart 2016

Een "foto" gemaakt

Op het blog van Quiltersgilde las ik over miniatuurquiltjes.
Het thema was architectuur.
Het leek me leuk om daar eens wat mee te proberen.
Niet dat ik me meten kan met al die prachtprojecten, 
maar gewoon omdat ik eens anders wilde werken.
Ik vond een foto van Kefalonie, waar een krekel op het hek zat.
Dit lijnenspel stond voor mij dan voor de architectuur.
Of ik daarmee dat goed vertolk???



In elk geval is nu mijn foto klaar.
Ik heb diverse materialen gebruikt, zoals. koperplaat, batik. organza en siergaren. 
Voor de vleugels heb ik watersoluble gebruikt.
Ik ben niet ontevreden.


Da er det bilde ferdig.
Det var morsomt og jobbe med forskjellige materialer. 
Jeg er fornøyd.


14 opmerkingen:

  1. Ik vind het formidabel! Dit is gewoon (nee, niet gewoon) een Artquiltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er geweldig uit, wat een prachtig Artquiltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal af! Kan zó tussen de miniatuur quilts, daar is het zeker op zijn plaats.
    Is mijn 'bescheiden' mening :>)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou van mij krijg je een tien. Ik doe het je niet na.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je mag zeker heel tevreden zijn. Je zou het zo in kunnen sturen voor een tentoonstelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig geworden, knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Frederika, wat is die gaaf geworden! Ik vind het eccht een kunstwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een fantastische omzetting!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi omgezet Frederika, schitterend mooi en vooral die kleuren vind ik gaaf :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit zou een topper zijn in de tentoonstelling, wat heb jij dit prachtig uitgewerkt, gefeliciteerd met dit mooie resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dit ongelofelijk goed vertolkt! Wat knap en je mag er zeer tevreden mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar zou meer dan tevreden mee zijn.
    Waar kunstwerk wat je gemaakt heb, petje af hoor.

    Groetjes,
    marga♥

    BeantwoordenVerwijderen