Om meg

Bildet mitt
Hallo ik heet Frederika Kamphuis. Sinds november 2008 woon ik in Noorwegen. Hier in Noorwegen ben ik begonnen met lappeteknikk of te wel quilten.Daarnaast houd ik van een mooie bloementuin. Op dit blog hoop ik verschillende dingen die ik gemaakt heb te laten zien.

tirsdag 24. januar 2017

3 rijen klaar / Begynte å sy sammen

De eerste drie rijen van de Jelly rol quilt, 
zitten in/aan elkaar.
Een leuk werkje.
Een beetje willekeurig en oppassen dat dezelfde blokken niet te dicht bij elkaar komen.
Ik moet nog even kijken of het 7 of 8 blokken hoog wordt.


Da har jeg sydd sammen noen blokker.
Det er morsomt og gjøre.
Må bare passe på at jeg ikke setter sammen like blokker

12 kommentarer:

  1. Wat een mooie quilt is het al!

    SvarSlett
  2. Mooi zeg, zo fris van kleur! Schiet al flink op zo.

    SvarSlett
  3. Oh dit is wel heel erg leuk Frederika. Prachtig :-)

    Lieve groet, Petra

    SvarSlett
  4. Dit is al een flinke quilt in wording mooi hoor!

    SvarSlett
  5. Leuke blokken met een hele leuke uitstraling.
    Groeten
    Marga

    SvarSlett
  6. Wat ziet dat er leuk uit! Een lekkere stoere uitstraling!

    SvarSlett
  7. Dat ziet er al erg mooi uit met al die kleuren.
    Super cool.
    Gr. Miranda

    SvarSlett
  8. Mooi dit word een vrolijk quilt.
    Ja echt leuk werkje zo de Jelly rollen te verwerken
    Groetnis Annie

    SvarSlett
  9. Hij wordt enig! Lekker kleurig en een leuk patroon.

    SvarSlett
  10. Dat wordt een hele mooie quilt!

    SvarSlett
  11. Leuk joh. Lijkt me ook heel leuk om te doen en volgens mij gaat het ook best snel.

    SvarSlett