Om meg

Bildet mitt
Hallo ik heet Frederika Kamphuis. Sinds november 2008 woon ik in Noorwegen. Hier in Noorwegen ben ik begonnen met lappeteknikk of te wel quilten.Daarnaast houd ik van een mooie bloementuin. Op dit blog hoop ik verschillende dingen die ik gemaakt heb te laten zien.

søndag 27. august 2017

Eindelijk klaar / endelig ferdig.

Al enkele jaren we op zoek naar een mooie tuintafel.
Velen werden te licht bevonden door DH.
Dus moest hij er zelf aan geloven. 
Na wat gezaag, geschroefd en geverfd, 
heb ik een prachtige op het teras.
Ik ben er erg blij mee.

Mannen min lagde et fint hagebord.
Jeg er kjempefornøyd.

9 kommentarer:

  1. Dat is zeker een mooie tafel. Daar zil je veel plezier aan beleven.

    SvarSlett
  2. Prachtig, hier is het goed toeven!

    SvarSlett
  3. Fijn hoekje zo met de nieuwe tafel.
    gaat vast jaren mee'
    Groetnis Annie

    SvarSlett
  4. Mooi zo'n grote tafel,en je terras ook.
    Groetjes Patricia

    SvarSlett
  5. Heerlijke grote tafel, kun je lekker buiten handwerken. Quilten enz.

    SvarSlett