zondag 26 februari 2012

Creatief

Ik heb de laatste dagen veel rondgestruind op het Net. 
Wat zijn er in Nederland vele leuke groepen die zich met allerlei verschillende technieken bezig houden. Hoewel ik het hier in Noorwegen 100 % naar mijn zin heb, is dat iets wat ik "mis". Leuke workshops. Hier gebeurd wel het een en ander, maar ja, afstanden. 
Het is mij hier ook niet altijd helemaal duidelijk waar dingen eventueel plaatsvinden. Het verven van stof met sneeuw, heb ik hier nog nooit gezien op sites. Terwijl er hier toch geregeld 's winters sneeuw genoeg is. Ook de ACT's , dagboekquilt e.d heb ik hier nog nooit van gehoord. Er zijn zoveel leuke dingen te zien.
Ik merk ook dat jullie in Nederland heel veel respons geven. Ik heb enkele vragen gespuid, er is altijd wel iemand die reageert. Heel fijn.
Dank jullie.

Dus lang leve het internet.

5 opmerkingen:

  1. Leuk,om ook eens op jou blog te kijken! Je begint al aardig het patchwork onder de knie te krijgen, maar ook borduursels. De boekomslag is erg leuk. Je pakje heb ik net ingepakt ,en gaat morgen op de post!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet wat je bedoelt, en ook vind dat hier in Zweden een heel gemis, maar gelukkig is er de internet

    Nu je weet waar je terecht kunt met je vragen en als je naar iets opzoek bent!heb altijd wel wat in het archief liggen, via de mail is dat gauw opgestuurd.

    Ook ik helaas als ik iets nodig heb aan materiaal, moet dat vaak via het internet

    fijne zondag liefs joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, ik zal zeker nog met vragen komen. Ik denk niet dat Zweden en Noorwegen een groot verschil is in leefwijze. Daarom vond ik het ook extra leuk jou belevenissen/ervaringen te lezen.

      Verwijderen
  3. Welkom Frederika, in Blogland en bij de Siggy Ruil!
    Ik ga je volgen en vanmiddag gaat de Siggy voor jou de deur uit!

    Mange hilser fra Dokkum, Holland.

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen