donderdag 16 februari 2012

Siggie

Heb vorige week mijn eerste siggie gekregen.
Een spannend moment.
Het was mijn eerste kennismaking met de siggie.
Door de drukte van de afgelopen dagen was het er nog niet van gekomen om het op mijn blog te zetten.
Vandaag dus wel, ik ben er reuze blij mee.
Zo komt ie de envelope uit.

Maar het resultaat is :
Dan is het dus aan mij om een terug te sturen. Daar ben ik druk mee aan het werk. Na een paar tegenslagen. Tegenvallend resultaat, te klein geknipt ect, kan hij bijna op de bus.
Dit wordt het dan:
Het uiteindelijke resultaat laat ik nog even voor wat het is.

Sist uke fikk jeg min første siggie, fra en nederlandsk dame.
Meningen er å sende en tilbake.
Da får jeg en navneliste,og  jeg kan sende flere siggies til forskjelige personer.
Øvre siggie er den jeg fikk.
Den lilla siggie sender jeg tilbake.
Blir spennende hva som er brodert på den.


4 opmerkingen:

  1. A ik merk dat je virus is toegeslagen bij, veel succes, ik ben na meer dan 650 opgehouden, het werd te kostbaar, maar wel jammer want mis het wel

    Ps. Kan je je robot uitschakelen, want dat stopt me vaak om een berichtje achter te laten,( en dat vind ik jammer)letters zijn moeilijk om te lezen, vele dames hebben na mijn oproepje gisteren dit gedaan, hoop dat jij dat ook doet! ik heb die van mij uitgeschakeld, en merk niet dat ik spam krijg, hoop dat je het wil doen,
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als jij me kunt vertellen hoe ik die moet uitschakelen wil dat graag doen.

      Verwijderen
  2. Het is je gelukt, je noors was goed!
    Groetjes Joke en een fijne avond

    Was het bij jullie ook zulk mooi weer vandaag! hebben jullie nog sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hei, Ja zo langzaam aan komt het goed met mijn noors. Ik geloof wel dat we hier ook mooi weer hadden. Ik heb carnaval gevierd in de barnehage, erg druk dus weinig tijd om naar buiten te kijken. Later op de dag wel naar buiten geweest, en toen was het heerlijk.

    Ja er ligt voorlopig nog genoeg sneeuw. De komende dagen zullen de temperaturen wel boven nul komen, dan is er zo ook maar weer veel sneeuw verdwenen. En bij jullie daar? Waar zitten jullie precies?

    Groetjes en ha en fin kveld.

    BeantwoordenVerwijderen