donderdag 27 november 2014

Een kop mee op reis / Små veke til en kaffekopp.

Ik heb heerlijk een weekje vrij.
Dus.... tijd om nog het een en ander voor de Julemarked te maken. 
Nu heb ik twee tasjes genaaid om een kop in mee te nemen.
Het patroontje heb ik lang geleden op de site van Red Brolly gevonden.
Erg leuk om te maken en niet erg moeilijk.
Ik had bij de Action in Nederland al twee leuke kopen gekocht.



Sydde litt til Julemarked.
En veske til å ta med koppen når en skal ut på tur. 
Nå må jeg bare finne ut hva en kan ta for den.

7 opmerkingen:

  1. Succes met de verkoop, ook hier zijn alle kerstmarkten weer begonnen
    Dit is heel leuk wat je gemaakt hebt
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep erg leuk, en ja soms moet je kop met je mee...ik ga elke,4weken een dagje naar het ziekenhuis en neem dan ook,mn eigen kop mee...misschien nog een idee...knuf en goede verkoop gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha als ik in Nederland ben ga ik ook altijd even naar de Action!
    Succes met je markt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk die tasjes met mok! Ja die Action is hier ook vlakbij, daar zie je mij dus regelmatig! Wat zul je een leuke kraam hebben straks!

    BeantwoordenVerwijderen