Om meg

Bildet mitt
Hallo ik heet Frederika Kamphuis. Sinds november 2008 woon ik in Noorwegen. Hier in Noorwegen ben ik begonnen met lappeteknikk of te wel quilten.Daarnaast houd ik van een mooie bloementuin. Op dit blog hoop ik verschillende dingen die ik gemaakt heb te laten zien.

søndag 15. november 2015

Lemonstar

Afgelopen dinsdag hebben we op de Bee van de Lappelag de Lemonstar liniaal uitgeprobeerd.
Leuk om te doen en zo handig.
Het resultaat is twee sterren.
Hoe ik die ga verwerken?'
Ik denk dat het pannenlappen worden.


Med lappelaget prøvde vi Lemonstar linjalen.
Kjempemoro.
Så lettvint  å få fine stjerner.

10 kommentarer:

  1. Mooie blokken, kleurtjes waar ik van hou ;-)

    SvarSlett
  2. Mooi van kleur, avond rood
    Groetjes uit Zweden

    SvarSlett
  3. Mooi! Dat zullen als pannenlappen echte blikvangers zijn in de keuken.

    SvarSlett
  4. Mooi, nog een paar, en je hebt een kerstkleedje
    Groetnis Annie

    SvarSlett
  5. Så fine stjerneblokker! De må jo være perfekte til en juleløper. :-)

    SvarSlett
  6. Dat worden mooie kerstpannenlappen voor in een gezellige kerstkeuken. Leuk dat jullie de liniaal uit mochten proberen.

    SvarSlett
  7. Wat zijn er tegenwoordig veel handige hulpmiddelen hè?! Leuk, die sterren.

    SvarSlett