zondag 3 december 2017

Lang geleden./ Lenge siden sist

Sinds ik weer met Facebook ben begonnen blog ik minder.
Ik moet ook eerlijk toegeven dat er niet echt veel uit mijn handen kwam.
Nu in de Kerstperiode, weer wat meer.
Dat zijn dan dingen voor de verkoop op een "Julemesse" in de buurt.
Af en toe heb ik wel op de diverse blogs gekeken. 
Er wordt zoveel leuks gemaakt.
Wie weet misschien in 2018?
Het is zoleuk om creatief bezig te zijn.






Sydde ikke så mye i det sist.
Nå ble det litt igjen, til julemesser
Litt forskjellig. 
Prøvde meg og med Løperen fra My Quilt

10 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk deze kerst cadeautjes! zeker fijn voor de verkoop. Heel sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! En ik denk dat het heel menselijk is als je even een periode wat minder creatief bent. Ik herken dat zo hoor. Heel normaal. Gewoon weer creatief zijn als je voelt dat het weer gaat. Je kunt het niet afdwingen.

    Lieve groet,Petra

    Ps: manlief vind het erg stil in huis als ik boven ben...hoe zou dat toch komen? hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo gezellig weer van je te lezen.
    Mooie werkjes voor de verkoop.
    Veel succes,
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Så mye fint du har laga!
    Ha ei flott adventstid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is echt heel lang geleden dat ik iets van je zag verschijnen op je blog. Gezellig dat je weer wat post. Ik wist niet dat je nu ook op facebook zit, heb inmiddels een vriendschap-verzoek gestuurd.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mye fint som du har sydd!
    Det blir vel ofte slik at de som går over til Facebook, blogger mindre. Selv er jeg ikke på Facebook og holder meg til bloggen min. Jeg blogger heller ikke så ofte, for det kan fort ta for mye fokus. Men akkurat nå i adventstiden skal jeg legge ut mine "adventskuler" som du jo har sett :) Takk for hyggelig kommentar hos meg!
    Ha en fin adventstid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. great projects.......especially the bottom one..........

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je veel mooie kerstprojecten gemaakt!
    Ik heb ook weinig geblogd de laatste tijd en niet veel creatief vezig geweest, tsja, soms is dat zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie spulletjes heb je weer gemaakt.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen