Om meg

Bildet mitt
Hallo ik heet Frederika Kamphuis. Sinds november 2008 woon ik in Noorwegen. Hier in Noorwegen ben ik begonnen met lappeteknikk of te wel quilten.Daarnaast houd ik van een mooie bloementuin. Op dit blog hoop ik verschillende dingen die ik gemaakt heb te laten zien.

søndag 2. november 2014

Druktechnieken

In Nederland heb ik samen met mijn zus en een aantal vriendinnen van haar ,
een workshop druktechnieken gevolgd.
Erg leuk om te doen en de tijd was zo om.
Helaas ligt mijn werk nog in Nederland omdat het nog niet droog was.
Vandaag kreeg ik in enkele foto's.
Zo kan ik even iets laten zien.


ik denk dat ik dit vast nog wel eens ga proberen


6 kommentarer:

  1. Spennende! Dette har jeg ikke sett før.

    SvarSlett
  2. Dit is zeker erg leuk! Mooie resultaten, voor herhaling vatbaar!

    SvarSlett
  3. Zo! Mooi hoor! Ben benieuwd waar je het voor gaat gebruiken!?

    SvarSlett
  4. Wat ziet het er erg mooi uit. Knap hoor.

    SvarSlett