dinsdag 28 oktober 2014

Let's twist again.

Ik heb me nog een keer aan de twister gewaagd.
Een erg leuke techniek, met een erg leuk resultaat.
Ik had nog enkele rode stofjes liggen.
Tijdens ons Lappelag uitje in Lier kregen we 4 lapjes rode stof. 
Het was een perfecte combi.
Het is een vierkant kleedje geworden


Jeg brukte twisterlinialen igjen.
Det er moro å jobbe med den.
Da vi var på tur med lappelaget til Lille stasjon i Lier, fikk vi  stoff.
Disse var perfekt til det prosjektet.
Det ble en duk. 

I used the twister ruler again.
It was fun using this.
I love the result. 

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooi, vrolijk kleedje is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en wat ziet het er fris uit zo met dat rood. Erg leuk :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft een leuk patroon en met deze kleuren is het super geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt ontzettend leuk, vooral ook met die stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the twister quilts..........big or small they always look great................

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, moet het patroon eens opzoeken, lijkt me een leuk idee voor de quiltclub!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg! Ik ken dit patroon van jaren geleden als " square dance"
    Mooie verwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het blijft een leuk patroon en het ziet er leuk uit zo. Ik noem het altijd de square dance, maar dat mag de pret niet drukken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beetje wchuiven en dan bam wat een leuk quiltje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi quiltje is dit geworden!

    BeantwoordenVerwijderen