Om meg

Bildet mitt
Hallo ik heet Frederika Kamphuis. Sinds november 2008 woon ik in Noorwegen. Hier in Noorwegen ben ik begonnen met lappeteknikk of te wel quilten.Daarnaast houd ik van een mooie bloementuin. Op dit blog hoop ik verschillende dingen die ik gemaakt heb te laten zien.

fredag 30. januar 2015

Winter in Blogland quiltje finished.

Yes gelukt, mijn Winter in Blogland quiltje is af.
Ben niet helemaal zeker of ik tevreden ben over de kleuren rondom.
Toch laat ik hem zo.
In plaats van een tunnel heb ik linten genaaid om het quiltje op te hangen.
Een fijn gevoel om het af te hebben, het lag al even in de kast.



I have reached my goal for January in A Lovely Year of Finishes.
The "Winter in Blogland" quilt is done, which was my goal for January for ALYOF.
My Button
 Linking up with Melissa at  A lovely Year of Finishes.


16 kommentarer:

  1. Flott quilt! Godt jobba og greit å sette seg noen mål!
    God helg!

    SvarSlett
  2. wauw die is echt heel mooi geworden,ik ga je volgen ,leuke blog

    SvarSlett
    Svar
    1. Welkom altijd leuk om nieuwe volgers te krijgen

      Slett
  3. Een mooi zonnig quiltje maar dat komt door de kleur geel.
    Het straalt echt tegen die winterse achtergrond.
    Groeten
    Marga

    SvarSlett
  4. So pretty and I love the scenery in your photos too!

    SvarSlett
  5. Heel erg mooi geworden, prachtige frisse kleurtjes!

    Liefs, Ineke

    SvarSlett
  6. Heel mooie en ook leuk geworden
    Fijn gevoel weer iets af gemaakt te hebben
    Groetnis Annie

    SvarSlett
  7. Beautiful quilt,love stitchery and patchwork together.
    Congratulations to this great finish!
    Liebe Grüße
    Bente

    SvarSlett
  8. Lekkere frisse quilt. Leuk !

    SvarSlett
  9. Elke maand iets afmaken? Dat gaat me niet lukken. Ik hoop één top door te quilten dit jaar.

    SvarSlett
  10. Schitterend geworden,

    Liefs uit een koud Zweden

    SvarSlett
  11. Supergaaf! Ook een heerlijk gevoel iets wat al een tijd ligt dan toch af te maken. Ik spreek uit eigen ervaring (schilderij) ;-)
    Voel je je overigens al iets beterder?

    Lieve groet en een fijne zondag,
    Petra

    SvarSlett
  12. Ik vind hem prachtig, er spreekt een scandinavische sfeer uit en dat geel maakt het zo zonnig! Succes met je goede voornemen!

    SvarSlett