zondag 1 februari 2015

A Lovely Year of Finishes NEW GOAL!

Wat gaat het nieuwe doel voor deze maand worden?
Ach zo her en der ligt best wat wat nog af moet.
Maar ja, nu is het kiezen.
Bij de Naaidoos in Nieuw Buinen,
kwam ik enige jaren geleden werk van Wil Fritsma tegen.
Het vlechtwerk sprak me toen erg aan.
Dus dat moest geprobeerd worden.
Het vlechten is gedaan, nu moet het nog op een ondergrond.
Leuk dus om als A lovely Year of Finishes doel te stellen.


And yes than i have to find a new goal for february 
I have a small goal this month. 
( It may take more time than expacted)
I hope to complete this top.
It  lies  around for a couple of years.
So thats a nice goal for february's  A Lovely Year of Finishes.



13 opmerkingen:

  1. Dit is al mooi, kan alleen maar mooier worden. Echt af dus :>)
    Veel plezier met het halen van je doel voor deze maand.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lykke til! Jeg har ikke bestemt meg ennå for hva som skal bli mitt februarmål.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt al mooi, moet het op achtergrond genaaid of gepit worden?
    Benieuwd hoe het zal worden
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, heb ook eens iets met vlechtwerk gedaan , had een weekend met Wil Fritsma en een aantal anderen.En wat een mooi sneeuwlandschap hebben jullie!! (hier regen en wind en een beetje vorst)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt weer super, ik kijk al uit naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch wel heel leuk dat je zo'n stokje achter de deur hebt! Ik denk dat je heel wat zal afmaken dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke techniek, en moeilijk, om steeds te kiezen wat je gaat afmaken!
    Je zou er lotjes voor kunnen maken, en telkens eentje openmaken?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Ik ben benieuwd hoe het resultaat wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Apart, een gevlochten quilt, ik ken deze techniek niet. Hij ziet er mooi uit, ik ben benieuwd hoe hij wordt. Patch en quilt ze!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is wel heel bijzonder, het vlechtwerk. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Frederika. Ik kan het emailadres in jouw profiel ook niet openen, dus maar even zo. Ik was op het stoffenspektakel in Groningen. veel kramen en heel erg druk (je kunt er bij sommige kramen nauwelijks bij staan) Veel stof voor kleding (veel rekbare stoffen) en interieur. Ik heb er een paar "gewone "katoentjes" (felle kleuren) gekocht voor pakweg 5 euro per meter. Ik heb 1 kraam met quiltstof gezien. (felle kleuren) . Ik zou er zelf niet zo gauw nog eens heen gaan, want die gewone katoentjes kun je ook elders wel kopen.
    Groetjes, Conny (connysquilts@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Godt å få ting ferdig, lykke til med dine UFOer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een goed voornemen! Succes met het afmaken van deze mooie top.

    BeantwoordenVerwijderen