maandag 16 april 2012

Siggy ruil / Siggy swap

Ik heb vandaag een nieuwe Siggy ontvangen. 
Het is een prachtig werkje, vandaar dat ik hem even aan jullie wil laten zien.

Fikk en veldig fin Siggy i dag.
Got a new Siggy today. Its a beauty.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

En toen was het stil....

  Ik heb er even over nagedacht of ik er wel wat over zou schrijven. De laatste tijd is het stil op mijn blog. Ook het reageren op andere bl...