woensdag 24 april 2013

Shake your pompoms



Ja,de dag is daar dat de Shake your pompoms blog hop van start gaat. Er zullen vast weer vele mooie projecten geshowed worden. Dus neem vooral een kijkje op onderstaande sites.
Ik ben vrijdag 26 april aan de beurt. Spannend hoor!
Madam Samm was ook deze keer weer zo flink om de blog hop te organiseren met als cheerleader Thearica.

Today is the Shake your pompons blog hop going to start. I am excited. Just take a look on the sites below. It was Madam Samm who organized this together with Thearica


April 24


April 25


April 26


April 29


April 30

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke titel is dat. Ik ben heel erg benieuwd naar jouw pompoms. Overmorgen dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik ben mogelijk wel net zo nieuwsgierig als Chris ;-)

    Lieve groetjes en succes morgen!

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik ben nieuwsgierig naar wat je bedacht hebt voor deze leuke hop! Ik kom graag bewonderen de 26e! Tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen