donderdag 4 juli 2013

Bloggersquilt blok 6 / Bloggersteppe blokk 6

Ik maak de blokken van het bloggersquilt niet in de volgorde zoals zij ze op haar  blog heeft staan. Omdat ik  pas later instapte, pak ik het blok waar ik zin in heb. 
Vandaag werd het tijd voor een zomers blokje dacht ik. 

Het is het blok van Klaske.
Zij schrijft:
Nu heb ik niet echt een lievelings blok, want er zijn veel leuke blokken.
Maar ik heb wel een blok wat een speciale betekenis voor mij heeft.
Het is het 12e blok van mijn eigen ontworpen quilt  ‘De blomkes en de Flinterkes’….
Ik vond het bijzonder leuk om dit met  iedereen te delen, laat dit blok nu net 15 bij 15 zijn , dus ik wou  hem nu jou maar sturen omdat ik het een leuk idee vind, de bloggerquilt…

groetjes Klaske


Ik vond het een leuk blok om te maken. 

I dag sydde jeg en blokk til. 
Den hadde en sommerfugl på. 
Jeg syntes det var morsomt å lage.

Today i sat and made block 6 of the Bloggersquilt.
It had  a butterfly on it. 
I really like butterflies.
It means to me that the sun is shining.
Just take a look on her site, maybe you will join us.

9 opmerkingen: