zaterdag 3 augustus 2013

De fruitdames

Al enige tijd geleden had ik een stofje met de fruitdames gekocht.
Het was zo'n stofje die ik gewoon moest hebben omdat ie zo leuk is.
Maar ja wat ga je er dan van maken??
Mijn zus is nogal weg van de alom bekende Dikke Dames.
Daar deden de fruitdames mij ook wel aan denken.
Vandaar dat ik er een eenvoudig schort van gemaakt heb voor haar.'
Niet dat ik ga verwachten dat ze die als schort veel gebuikt, maar voor de aardigheid.
Gewoon omdat ze een Superzus is!


Hos Kaktusquilt kjøpte jeg stoff med fruktdamer på.
Jeg måtte bare ha den.
Jeg sydde et forkle til søstra mi. 
Fordi jeg er glad i henne.

14 opmerkingen:

  1. Wat lief van je om zo'n mooi schort voor je zus te maken, zomaar :-)
    Wat is het trouwens toch prachtig daar bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en lief van jou en op zo'n schitterende Noorse locatie gefotografeerd!
    De nieuwe foto bovenaan je blog, dat heet een 'header' geloof ik, vind ik ook zeer geslaagd.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, deze schort, een lief gebaar, voor een lieve zus!
    En wat een gezellige blogkop heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het schort is een topper !
    Maar van de achtergrond op de foto word ik ook zeer blij !!!!! Heerlijke natuur, lijkt het .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch een mooi schort voor je zus, zal ze zeker blij mee zijn.
    Mooi plaatje heb je er van gemaakt.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief om zo'n schort te maken voor je zus, ziet er super uit! En de foto met een prachtige achtergrond, geweldig!!!
    Fijn weekend, groetjes,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi schort daar zal ze zeker blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een prachtige nieuwe header!
    Dat schort is enig, een super idee voor dat stofje! je zus zal het zeker weten waarderen, zeker als je je postje leest, wat een heerlijk compliment voor je zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou het is een superschort, prachtig en heel handig. Wat een lief berichtje van je. Ik kleur er helemaal van. Maar andersom is het ook zo hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, wat liefff van je. Ze zal er heel erg mee in haar schik zijn. Enig stofje is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief van je!! Maar als ik haar was, zou ik 'm zeker gaan dragen !!!!! Hij is leuk !!! :o)!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een enig schort is dit geworden , als ze dit niet draagt!!
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen