dinsdag 24 september 2013

Mooi is anders

Maar wat niet is kan nog komen.
Ik ben met de Love Entwined quilt begonnen.
Ik ben er nog steeds niet zeker van of het mijn ding is.
Tot nu toe zet ik nog even door.
Het Compas is voor een gedeelte in elkaar.
Hij moet nog op de achtergrond genaaid worden.
En dan moet er een ring omheen, versiering En zo voort, en zo voort.
Bij HAAR zag ik dat ze met de machine appliceerde, misschien dat ik dat ook ga doen?
Dat zag er namelijk heel mooi uit. 
Misschien dat ik dan verder kom.

De tijd zal het uitwijzen.

Nog even een vraagje.
Zijn er een aantal van jullie die naar Veldhoven gaan?
Zo ja wanneer?
Ik weet van een aantal dat ze gaan en zou het leuk vinden om wat bloggers te ontmoeten.
Ik heb nog niet gepland welke dag ik ga, maar gaan doe ik.


4 opmerkingen:

  1. Dag Frederika,
    Wat leuk dat je naar Veldhoven komt!!! Ik wil je graag ontmoeten. Ik werk op de stand van Atelier Salgarollo. Je vindt me daar donderdag, vrijdag en zaterdag. Ik verheug me er al op!!! Laat me maar weten wanneer je komt. Mooi je Love entwinted, wil hem ook wel maken, maar heb tijdsgebrek ;-)
    Grtjs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like the compass...........hope you meet up with some bloggers............

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is best een ingewikkelde quilt. Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met de LE.
    Ik ga de zaterdag naar Veldhoven.

    BeantwoordenVerwijderen