dinsdag 29 oktober 2013

Reisje Nederland\ Tur til Nederland

Afgelopen donderdag ben ik weer terug gekomen van een reis naar Nederland.
Ik heb dus gelukkig de storm misgelopen.
Omdat ik graag eens een quilttentoonstelling wilde zien, koos ik om eind oktober te reizen.
Samen met Pauline,Karin en Gina ging ik vrijdag 18 oktober naar Veldhoven.
Heel gezellig om de dames in het "echt " te ontmoeten.
Er was al op veel andere blogs veel te zien over Veldhoven.
Ik zal dan ook niet al te veel foto's hier plaatsen.
Er waren vele mooie kunstwerken te zien.
 Een prachtquilt echt Nederland


 De pauw bestond voor een gedeelte uit heel fijn borduurwerk. 
Erg speciaal

Ik heb erg genoten van de dag. 
Het was ook leuk om even een praatje te maken met Martine.
De tentoonstelling geeft veel inspiratie. 
Het is fantastisch om zoveel verschillende werkwijzen bij elkaar te zien.

18. oktober var jeg i Veldhoven.
Der var det en quilt utstilling med mange fine butikker.
Jeg kunne sitte på med tre blogdamer.
Det var fint å bli litt bedre kjent med hverandre.
Jeg hadde det kjempemoro og fikk masse inspirasjon.
Det var fint å se den. 

Morgen is het mijn beurt om te laten zien wat ik gemaakt heb.
Ik hoop dat ik het klaar krijg.
Het viel tegen met alle drukte.

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige quilts laat je zien, hartelijk bedankt!
    Gelukkig dat je de storm niet mee hebt gemaakt, het raasde door de straten...
    Ik ben benieuwd naar wat je gemaakt hebt voor de bloghop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer we hebben elkaar dus gemist, ik was er ook! Maar volgende keer beter en succes hoop dat je het toch nog afkrijgt!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer, dat ik je niet heb ontmoet, maar het was zeker een mooie tentoonstelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze keer was ik er niet! Misschien een volgende keer. Fijn dat je zo genoten hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je zo genoten hebt. Je laat mooie foto's zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan je dan genieten van zo'n tentoonstelling hè. Geweldig dat daar naar toe kon. Ik heb inderdaad al op veel blogs prachtige foto's gezien.

    BeantwoordenVerwijderen