donderdag 20 februari 2014

Leuke envelop / Jeg vant.., jeg vant

Vandaag lag deze envelop in de bus.


De inhoud was de leuke give-a-way van Els.
Zij maakt zulke leuke kaarten e.d


Dank je Els, ik ben er erg blij mee. 
Het ziet er zo leuk uit.

I dag fikk jeg post.
Jeg vant en give-a-way fra Els.
Hun leger kjempefine kort.



9 opmerkingen:

En toen was het stil....

  Ik heb er even over nagedacht of ik er wel wat over zou schrijven. De laatste tijd is het stil op mijn blog. Ook het reageren op andere bl...