zaterdag 5 april 2014

Pasen / Påske

We hebben een pallet onder handen genomen.
Na wat zaag- en schroefwerk is het nu een paasei geworden.

Jobbet med en pall.
Etter få timer ble det et påskeegg. 

I used a pallet and made an egg.
With help off my husband.
Now it is an easteregg, hanging on the wall.

9 opmerkingen:

En toen was het stil....

  Ik heb er even over nagedacht of ik er wel wat over zou schrijven. De laatste tijd is het stil op mijn blog. Ook het reageren op andere bl...