donderdag 29 mei 2014

honger!!!

5 opmerkingen:

  1. Hahaha, ze hebben wel wat weg van een nest Muppets!
    Ontzettend grappig gezicht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg honger naar Noorwegen en niet zo'n beetje ook, als ik die foto bovenaan jouw blog zie, Frederika!
    Die kleine 'snavelaartjes' zijn allerliefst.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi gezicht al die open bejes. Mooie foto's op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, honger! Leuk gezicht die open bekjes!

    BeantwoordenVerwijderen

En toen was het stil....

  Ik heb er even over nagedacht of ik er wel wat over zou schrijven. De laatste tijd is het stil op mijn blog. Ook het reageren op andere bl...