dinsdag 5 augustus 2014

Je kunt er altijd nog een tasje van maken

Werken met de naaimachine doe ik al heel lang. 
Vele kleren zijn er al gemaakt.
Daarbij bleven er altijd stukjes stof over.
Resten die dan toch maar werden bewaard.
Je kunt immers nooit weten.
Een veel gebruikte kreet bij ons thuis was dan ook:
"Je kunt er altijd nog een tasje van maken".
Niet wetend dat ik zoveel jaren later juist "tasjes" maak om op markten e.d te verkopen.
Op internet zijn er zoveel leuke modellen te vinden.
Dit model stond ook al enige tijd op mijn tot do lijstje.
Na ietwat bestuderen van de foto's heb ik er het volgende van gemaakt.


Lagde en toalettmappe. 
Hadde veldig lyst til å prøve ut det mønsteret. 
Det finnes mange fine mønster.




8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er goed uit! Weer een bewijs dat weggooien echt zonde was geweest :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gemaakt, gaat de handel goed.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leuk tasje Frederika.
    Ooit heb ik er eentje gewonnen van een blogster en ben heel dol op dat tasje. Gewoon omdat die ook zo leuk is en handmade ;-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief, mooi tasje, leuk stofje ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig tasje, handig die uitstekende hoekjes! Apart stofje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geinig dit tasje heel apart en handig die puntjes! Leuk stofje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerdje! Ik denk dat je al veel plezier hebt gehad in het uitpuzzelen hoe het in elkaar zat en toen heb je het ook nog gemaakt in een uiterst schattig stofje: een beeld van een tasje met een hoog hebbe-hebbe-gehalte ;-)

    BeantwoordenVerwijderen