donderdag 15 januari 2015

De vergeten katten /Katten løper

Enige tijd geleden heb ik een loper gemaakt met katten erop.
Door stofgebrek is de rand niet helemaal zoals gepland.
Het patroon was van Mrs Moen.
Leuk om te maken

 Jeg lagde en løper av Mrs Moen sitt mønster.
Moro, å lage.
Har bommet litt med kanten.

9 opmerkingen:

En toen was het stil....

  Ik heb er even over nagedacht of ik er wel wat over zou schrijven. De laatste tijd is het stil op mijn blog. Ook het reageren op andere bl...