donderdag 26 november 2015

Breiwerk voor de keuken

Voor de komende kerstmarkten moet er weer geproduceerd worden.
De vaatdoekjes met afwasborstel waren in trek.
Dus maar weer een aantal gebreid.
Even inpakken en dan kunnen ze mee.


Jeg har strikket kluter.
Det er en fin jobb på kveldstid.
De blir med på julemesse.



3 opmerkingen:

  1. Die zien er weer goed uit, kan me voorstellen dat ze, zeker in zo'n leuk pakketje, in trek zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met die attributen ga je voor je lol met de voorpootjes in het sop. Dat je maar heel snel 'los' mag zijn.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Afwassen blijft een vreselijke klus. Maar met dit gereedschap wordt het net iets leuker!

    BeantwoordenVerwijderen

En toen was het stil....

  Ik heb er even over nagedacht of ik er wel wat over zou schrijven. De laatste tijd is het stil op mijn blog. Ook het reageren op andere bl...