dinsdag 2 februari 2016

Een oudje uit de kast gehaald / An old one

Enkele jaren geleden heb ik een cursus vilten gevolgd.
Ik heb daarna nog meer geëxperimenteerd.
Onder andere wilde ik een handpop maken.
De vorm was al lang klaar.....maar hij moest nog ogen e.d krijgen.
Steeds blijf hij maar liggen zonder ogen, de tong had ik ook al klaar.
De ogen zijn erop gemaakt door middel van naaldvilten.
Het heeft even wat geprik gekost.
Nu kan hij de wereld inkijken. 


The body of my handdoll was done long ago.
I just had to make eyes.
Now he is looking cheerfull into the world

Jeg hadde tovet en slange, for lenge siden, 
Det manglet bare  øyer.
Så nå kan han se ordentlig.
Tror han blir med i barnehagen en dag.




10 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk Frederika, ik vind 'm enig :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat een leukerd! Hij kijkt een beetje verlegen, dat geeft hem een schattige uitstraling :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is enig! Leuk dat hij nu de wereld in kan kijken, en nu? Ga je hem gebruiken of wordt het een cadeau?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat maakt hem helemaal af met mooie ogen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is weer eens wat anders, hij of zij is leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie ogen! Leuk afgewerkt . Weer een werkje klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is schitterend, jammer dat hij zolang blind door het leven moest.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen