zaterdag 26 november 2016

Druk, druk druk.... / Julemarked.

Hier is men al helemaal in de julestemming.
De eerste advent is morgen en dan begint de eerste julemarkt.
Deze is weer in Veggli. 
Ik ga weer proberen wat producten te verkopen.
Natuurlijk moet er ook weer wat nieuws gemaakt worden.
Dus de afgelopen week heeft de naaimachine zijn best weer gedaan.
Hierbij kon ik mooi wat resten stof opmaken. 
Er lag nog wat "dikke dames" stof. 
Het leek me leuk er een breitasje van te maken.


Ik vond het wel een passend stofje hiervoor.
Hier is het gebruikelijk het huis zoveel mogelijk in de kerstsfeer te brengen.
Vandaar dat ik een paar kerst pannenlappen gemaakt heb.

Nu zien of ze in de smaak vallen.

I morgen er det første julemarked i år i Veggli.
Jeg måtte sy noe til det. 
Det ble grytekluter og ei strikkeveske.
Så ble det brukt opp litt reststoffene.


11 opmerkingen:

  1. Wat een schattig tasje, ook ik ben met een tasje bezig, maar net iets anders. Lieve engeltjes op de pannenlappen.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ze zeker in de smaak vallen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn weer heel mooie creaties. Veel succes morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt! Hoop dat je succes hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die pannenlappen, succes gewenst op de kerstmarkt. groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan niet anders zeggen dan dat de pannenlappen en de tas bij mij zeker in de smaak vallen.
    Goed gelukt hoor.
    Veel plezier op de Kerstmarkt.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je tas en pannenlappen zijn beide geweldig leuk! Daar verkoop je er zeker van. Superleuk :-)
    Veel plezier!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer leuke dingen gemaakt! En ja, zo'n echte Scandinavische julemarkt zou ik ook wel eens willen bezoeken! Het is hier toch echt beduidend anders met een kerstmarkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk joh, dat tasje met die stof. Daar moet je altijd van lachen. De pannenlappen zijn eigenlijk te mooi, maar zo leuk om je huis mee te versieren. Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grytlapparna Du sytt är så fina, tycker jag.
    Och tyget med damer på som Du sytt väskan av är häftigt, mycket häftigt!

    Dollandesign

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel succes op de Scandinavische Julemarkt, je hebt mooie spulletjes voor de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen