donderdag 9 februari 2023

Toes in the sand eindelijk af



Ondanks dat ik weinig geblogd heb de afgelopen jaren zijn er toch een aantal oude projecten afgerond. Ik was heel enthousiast begonnen met het Toes in the Sand quilt. In voorjaarskleuren. Zonder patroon en via Pinterest wilde ik uitdokteren hoe het quilt gemaakt werd. 
De kleuren zijn niet de kleuren waar ik het meest mee werk. Daarnaast was ook het niet hebben van het patroon een grote uitdaging. 
Maar het is gelukt.
In 2021 hadden we een ufo lotterie bij de quiltclub. Dat was voor mij een reden om het quilt eindelijk af te maken. 
Op Pinterest vond ik ook een leuk patroon om het te quilten. 
                Uiteindelijk af en ik ben best tevreden met het resultaat. Begonnen in 2014 en af in 2021.
 

1 opmerking:

  1. Er is wat tijd overheen gegaan, maar het resultaat mag er zijn, heel mooi in de frisse voorjaarskleuren.

    BeantwoordenVerwijderen