maandag 16 oktober 2023

Giant nested curve

Het afgelopen weekend leuke workshop gehad met Daisy Aschehoug. Een Amerikaanse dame die een aantal jaren in Noorwegen woont.
Zij maakt veel quilts met Curves.
Het was inspirerend en gezellig.  Een duidelijk uitleg. Zaterdag gingen we met de Giant curve templates aan het werk.
Mijn werk is nog lang niet klaar. Het is leuk om te doen en je kunt er veel scraps voor gebruiken. 



















Op zondag gingen we aan de slag met een bestaand blok, deze werd omgezet in gebogen lijnen. ( door triangle square te gebruiken) superleuk om te doen.  Er zijn zoveel mogelijkheden. Het eerste zwart oranje blok is mijn resultaat. 

5 opmerkingen:

  1. Leuk om nieuwe dingen te leren en andere ideeën te krijgen. Met ronde vormen kun je veel kanten op. Lijkt mij wel veel moeilijker dan rechte lijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe inspirerend is zo'n workshop! De grote aanzet is gegeven en je kunt nu zelf verder met je prachtige blokken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de Giant curves quilt geweldig. Die templates ga ik, denk ik, bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om iets nieuws te proberen, met veel verwerking van resten , heel interessant!

    BeantwoordenVerwijderen