woensdag 15 november 2023

Druk, druk, druk...

Hier wordt er druk geproduceerd.  De eerste kerstmarkt was een enorm succes. Dat had ik kiet durven dromen.  Onze boksen met aanmaakblokjes waren er populair. Ik had er 21 gemaakt met diverse motieven.  Daarbij de verwachting hebbende dat dit voor 4 markten was. Na het eerste weekend had ik kog 3 over. Daarnaast nog een bestelling van 6 boksen met motieven die uitverkocht waren. Deze zijn inmiddels afgeleverd. 
Nu net weer een Kerstloper gemaakt en van de resten van deze loper een paar pannenlappen.  Zo blijf je bezig. Ik heb erg veel lol aan het werken met de naaimachine.  Elke keer is er weer een uitdaging om leuke nieuwe dingen te bedenken.  Gelukkig is Pinterest, Facebook en Instagram een bron vol ideeën. 

5 opmerkingen:

  1. Ik kan mij voorstellen dat je druk bent maar het lijkt mij ook heel erg leuk dat je al dat moois snel verkoopt. Mensen zijn er dus blij mee. Succes en plezier.
    Gr. marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om mooie dingen te maken en dat ze dan verkocht worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enorme productie zie ik voorbij komen, je hebt er een hoog tempo in. En alles is zo netjes en perfect gemaakt en nog origineel ook.
    Pinterest is idd een fijne bron van inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig werk gemaakt, en alles vlot verkopen , is wel een bewijs dat alles perfect en mooi is.
    Heb altijd nog je mooie loper die ik een keer van je kreeg, met een kerst ruil. Alle kerst dagen ligt hij op tafel
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen