donderdag 2 april 2026

Kaarten van stof.

Onlangs was ik bezig met ATC tjes. Daarvoor had ik stof gebruikt. Omdat het zo leuk ging heb ik ook enkele grotere kaarten gemaakt. Het smaakt naar meer 
Naast stof heb ik ook andere materialen gebruikt 
Alle kaarten zijn al verstuurd. 

13 opmerkingen:

  1. Heel fraai Frederike. Extra mooi met de glanzende stof erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mieke heeft er me eentje van jouw hand gestuurd. Zo mooi met dat hele fijne draad. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee en wat zijn ze mooi geworden Frederika!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik mocht zo'n mooie kaart ontvangen. Ben er erg blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kaarten maken is niet zo mijn ding maar ik bewonder toch wat jullie allemaal maken met de div. materialen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat bijzonder op ATC'tjes te maken met stof en ze zien er zo mooi uit.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig Frederika wat je laat zien, echt heel fraai. Dat opstikken
    staat prachtig en je kan zo ook mooie rechte lijnen maken. En
    mooi dat je kaartjes toch nog op tijd zijn aangekomen. Ben ook
    benieuwd wat voor moois jij krijgt opgestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke, originele kaarten. Vooral de blauwe vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

En toen was het stil....

  Ik heb er even over nagedacht of ik er wel wat over zou schrijven. De laatste tijd is het stil op mijn blog. Ook het reageren op andere bl...