Brukte stoff jeg hadde farget for 4 år siden.
Resultatet ble veldig fint.
Vet ikke om jeg skal bruke det til en nåleputte.
Vet ikke om jeg skal bruke det til en nåleputte.
Det er fin pynte kylling.
Ik heb er even over nagedacht of ik er wel wat over zou schrijven. De laatste tijd is het stil op mijn blog. Ook het reageren op andere bl...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten