maandag 21 november 2011

Sykkeldekk

Morsomme tinge vi kan lage av sykkelslanger.


ARMBÅND

FINE KJEDER

1 opmerking:

En toen was het stil....

  Ik heb er even over nagedacht of ik er wel wat over zou schrijven. De laatste tijd is het stil op mijn blog. Ook het reageren op andere bl...