woensdag 11 april 2012

Siggy's.

Siggy's.


Ik heb weer een aantal nieuwe Siggies ontvangen. De foto's staan in de link Siggyruil / Siggyswap.
Fikk 6 nye Siggies. Bildene finner du i linken  
Siggyruil / Siggyswap.

1 opmerking:

  1. Wat veel zeg! Leuk om te krijgen. Moet je er nu zelf ook weer terugsturen naar die personen?

    BeantwoordenVerwijderen

En toen was het stil....

  Ik heb er even over nagedacht of ik er wel wat over zou schrijven. De laatste tijd is het stil op mijn blog. Ook het reageren op andere bl...