zondag 2 december 2012

Tri-recs triangle lineaal

Afgelopen woensdag ben ik bezig geweest met een Tri-recs triangle lineaal. 
Wat een gemak is dat om driehoeken te snijden met zo'n lineaal.  
Ik heb het eerst maar bij eenvoud gehouden. 
De stof die ik heb gebruikt, was weer de batik die ik meegnomen had uit Nederland. 
Wat ik verder met het experiment ga doen weet ik nog niet. 
Het was wel erg leuk om de lineaal uit te proberen.


Jeg prøvde Tri-recs triangle. 
Det er lett å  skjære trekanter med den linjalen . 

I used a Tri-recs triangle. 
It was easy to make triangles with it.
I think i am coming to use it more. 

10 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel mooi uit, ik zou het zeker verwerken tot iets en niet zomaar ter zijde leggen, daar is het te mooi voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt mij ook erg handig en geeft een heel mooi resultaat.
    Jij zult ons in de toekomst vast en zeker met iets moois in dit patroon verrassen, maar geen haast!! Leg het gerust een poosje 'in de week', zoals ik dat noem :>)
    Groetjes!

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt mij ook erg handig! Nog even overdenken, en je komt vanzelf tot een goed ontwerp. Dit is ook al mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er al leuk uit. Ik heb nooit van die liniaal gehoord, maar hij lijkt me héél handig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit mooi geworden en wat mooi van kleur
    Veel handwerk plezier deze week
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en mooie kleuren, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleurencombinatie! Veel plezier met het ontdekken van de mogelijkheden van je liniaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er mooi uit, mooie stoffen heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kleuren! De lineaal lijkt mij ook heel handig. Wat zijn er veel leuke hebbedingen in quiltland.

    BeantwoordenVerwijderen