maandag 21 mei 2018

2 etuitjes / 2 pennaler

Ik heb ondanks het warme weer toch nog even de naaimachine aan het werk gezet.Op Pinterest vond ik een patroon van een etui, waarbij het eenvoudig zou zijn om mooie hoeken te krijgen. Zowel aan de binnen als aan de buitenkant.
Dat moest ik proberen. Later mijn oude methode nog eens toegepast. Nou ik vond mijn oude manier gemakkelijker. Misschien iets minder mooi afgewerkt, maar toch. 
Dit zijn ze. De voorste is ook net een slag kleiner.

Sydde to pennaler som var nesten like. Det er forskjellig størrelse, og måte de ble sydd er forskjellig. Morsomt og bruke forskjellige metoder. 

9 opmerkingen:

  1. Het ziet er weer heel leuk en mooi uit.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en ook heel vrolijk! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk en weer mooie lapjes gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vakre pennaler du har sydd... begge to er fint.
    Jeg liker sko... morsomt :-)))
    Hilsen til deg... fra Viola

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allebei heel gezellige tasjes, van leuke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely pouches ....... They look great .......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kjempefine pennal du har laget! Gøy med masse farger, og fint med sko og cupcake motivene på stoffene. :-)

    BeantwoordenVerwijderen