Satt sammen med en syvenninne og lagde ei lommebok.
Brukte korkstoff.
Veldig moro å sy.
Heb onlangs een nieuwe portemonaiee gemaakt.
Voor de buitenkant had ik Kurkstof gekocht.
Fijn om mee te werken en het geeft een mooi resultaat.
Ik heb er even over nagedacht of ik er wel wat over zou schrijven. De laatste tijd is het stil op mijn blog. Ook het reageren op andere bl...
Stilig!
BeantwoordenVerwijderenHeel aparte stof. Mooi gemaakt !
BeantwoordenVerwijderenWat is dat voor 'n stof? Heb er nog nooit van gehoord.
BeantwoordenVerwijderenJe portemonee is erg mooi geworden
Wat een leuk idee Frederike! Ik zag de sluitclips in Zwolle op de beurs. Kristof ken ik niet, Is dat kurkstof?
BeantwoordenVerwijderenSå flott lommebok, og spennende med nytt materiale. :-)
BeantwoordenVerwijderenWat een leuke portemonee!
BeantwoordenVerwijderenWat een leuk blog maak je, met leuke dingen. Vooral het portemonneetje vind ik een vondst.
BeantwoordenVerwijderen