zondag 6 mei 2018

Portemonnee/ lommebok

Satt sammen med en syvenninne og lagde ei lommebok.
Brukte korkstoff.
Veldig moro å sy.

 Heb onlangs een nieuwe portemonaiee gemaakt.
 Voor de buitenkant had ik Kurkstof gekocht.
 Fijn om mee te werken en het geeft een mooi resultaat.


7 opmerkingen:

  1. Wat is dat voor 'n stof? Heb er nog nooit van gehoord.
    Je portemonee is erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee Frederike! Ik zag de sluitclips in Zwolle op de beurs. Kristof ken ik niet, Is dat kurkstof?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Så flott lommebok, og spennende med nytt materiale. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk blog maak je, met leuke dingen. Vooral het portemonneetje vind ik een vondst.

    BeantwoordenVerwijderen

En toen was het stil....

  Ik heb er even over nagedacht of ik er wel wat over zou schrijven. De laatste tijd is het stil op mijn blog. Ook het reageren op andere bl...